Bent u (niet) tevreden?

Binnen Vecht en IJssel doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u zo lang mogelijk zelfstandig kunt blijven wonen of prettig bij ons verblijft. Of het nu zorg, welzijn of wonen gaat. We doen ons uiterste best om er te zijn voor onze bewoners en cliënten, maar ook voor onze medewerkers en vrijwilligers. Wij zetten ons iedere dag in om de dag van onze bewoners zo prettig mogelijk te laten verlopen. Of het nu gaat om het vervullen van een zorgbehoefte of het aanbod in ons restaurant.

Klachten

Helaas is het mogelijk dat er iets niet goed gaat. Dat gebeurt in iedere organisatie. Wanneer u niet tevreden bent of een klacht heeft, dan stellen we het zeer op prijs wanneer u dat met ons bespreekt. Als we weten wat er anders of beter kan, kunnen we samen zoeken naar oplossingen en zijn we in staat om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

Wanneer u ergens ontevreden over bent, dan willen wij u vragen om dit met de betrokken medewerker te bespreken. In de meeste gevallen kan hij of zij vrijwel direct voor een oplossing zorgen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u uw klacht op verschillende manieren bij ons kenbaar maken.

In de meeste gevallen kan hij of zij direct voor een oplossing zorgen. Lukt dat niet, dan kunt u uw klacht op verschillende manieren onder de aandacht brengen.

Wat is een klacht?

Een klacht is elke uiting van ontevredenheid. Het kan gaan over dienstverlening, beleid, personeel of processen.

Heeft u een klacht?

U kunt uw klacht op verschillende manieren kenbaar maken. Hier vindt u een overzicht van de mogelijkheden. U bent vrij om te kiezen wat hierin het beste bij u past. Uw mantelzorger of familielid mag ook namens u een klacht indienen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

U kunt een klacht op verschillende manieren indienen. Per brief, telefonisch of per mail.

Vecht en IJssel
T.a.v. Kwaliteit en Beleid
Hof van Transwijk 16
3526 XB Utrecht
  030 3033 511
  kwaliteit@vechtenijssel.nl 






U kunt uw klacht ook indienen via de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Zij kan u ook adviseren wanneer u niet precies weet waar u het beste met uw klacht terecht kunt, maar ook bij het formuleren van uw klacht.

Karin Somhorst
  06 247 11 086 (tijdens kantooruren)
  karin@the-lighthouse.nl




Klachtencommissie Verzorging en Verpleging Utrecht (KVVU)

Vecht en IJssel is aangesloten bij de Klachtencommissie Verzorging en Verpleging Utrecht (KVVU). Meer informatie vindt u op de website van de KVVU.

Hier vindt u ook meer informatie over de klachtenprocedure en het klachtenreglement.

Complimenten en suggesties

Wilt u iemand een compliment geven of bent u tevreden over iets? Dan horen we dat natuurlijk ook graag. Bijvoorbeeld over het contact met een medewerker of over de kwaliteit van de zorg of diensten die u van ons ontvangt. Ook als u ideeën heeft voor verbetering, laat het ons dan weten.

Verras ons met een compliment, idee of suggestie. U kunt dit doen door een mail te sturen naar info@vechtenijssel.nl

Uw positieve ervaring kunt u ook delen op de website van Zorgkaart Nederland.

Stuurt u liever een brief? Dan kunt u deze naar onderstaand adres sturen.

Vecht en IJssel
T.a.v. Kwaliteit en Beleid
Hof van Transwijk 16
3526 XB Utrecht





Alvast bedankt!


Cliënttevredenheid

We hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze cliënten. Om die reden voeren we dan ook met enige regelmaat cliënttevredenheidsonderzoeken uit. Hieronder kunt u meer lezen over het cliënttevredenheidsonderzoek 2021 onder cliënten van Zorg Thuis.



Top